header
intrebari acasa instructiuni instructiuni E-mail messenger mobile skydrive spaces workspace livewriter
Întrebări frecvente
Răspunsuri la întrebările tale despre Live@edu
     
     
Ce este Microsoft Live@edu?

     Live@edu este cea mai nouă suită de aplicaţii - bazată pe tehnologie mobilă, desktop şi web, accesibilă de pe platforma Windows, Linux sau Mac, precum şi de pe echipamentele mobile.
      Pentru că ţi-am făcut adresa ta personală @e-danubius.ro, poţi accesa oricând o mulţime de facilităţi: păstrează legătura cu colegii şi profesorii prin grupurile şi listele de e-mail, organizează-ţi proiectele în spaţii virtuale de lucru, conectează-te la calendarele facultăţii tale, creează-ţi profilul online şi interacţionează cu toţi colegii tăi!

Live@edu este compatibil cu Firefox, Safari şi Opera?

     Da, serviciile oferite prin Live@edu suportă browserele web cunoscute, inclusiv Firefox, Safari şi Opera pe platformele Windows, Mac sau Linux.

E-mailurile primite în contul meu @e-danubius.ro pot fi redirecţionate într-un alt cont?

     Da, ai posibilitatea să redirecţionezi corespondenţa către un alt cont de poştă electronică.

 
Interfaţa web a serviciului de e-mail este disponibilă în mai multe limbi?

     Da. Interfaţa web Outlook Live este disponibilă în peste 25 de limbi, inclusiv în limba română.

Ce se întâmplă după absolvire?

     Un avantaj al contului tău @e-danubius.ro este acela că nu trebuie să abandonezi sau să exporţi e-mailul, contactele sau evenimentele din calendar după absolvire, deoarece poţi folosi în continuare serviciile Live@edu.
     Din momentul în care eşti absolvent, în interfaţa pentru e-mail, calendar şi restul facilităţilor vor apărea elemente standard de publicitate online. În afara acestui lucru, contul tău va rămâne neschimbat. Conturile Outlook Live nu expiră.

Unde pot găsi mai multe informaţii despre serviciul Outlook Live?

     Vizitează: http://help.outlook.com/ro-ro/140/ms.exch.owap.mailpremium
(EXCHSRVCS.140).aspx?l=1